Koronczai Rita
A Soul In Business alapítója, vezetőfejlesztő coach, tréner, szervezetfejlesztő, Personal Guide® minősített szakértő, Points Of You® Practitioner

Legfőbb hitvallásom, hogy bármekkora vállalatról is legyen szó, legfőbb értéke az ember, aki a cégben a cégért és persze önmagáért dolgozik. Ha a vezető rendben van magával, birtokában van azoknak a képességeknek és tudásnak, amely őt igazán jó vezetővé teszik, akkor a legjobbat fogja tudni kihozni a munkavállalóiból és ezzel együtt a céget is csúcsra tudja járatni.
De mit jelent a jó vezető? Ahány ember, annyi válasz születhet erre a kérdésre, de szerintem leginkább az önazonosságot. Azt a felszabadult, korlátozó szokásoktól, érzésektől, hiedelmektől mentes állapotot, amikor kompetencia, tudás és lélek egymással összhangban dolgozik a kijelölt célokért. Sőt, tovább megyek! Ebben az állapotban a célok megfogalmazása, kijelölése is sokkal nagyobb összhangba kerül a cég, a vezetők és a munkavállalók értékeivel, valódi érdekeivel.
Az a legfőbb szándékom, hogy a vezetőknek megmutassam, mekkora potenciál rejtőzik a valódi szabadságban – a görcsös kontroll nélküli, megengedő és bizalmon alapuló hozzáállásban.
Dr. Murányi Ildikó
Mediátor, konfliktus szakértő, executive coach, szervezeti ombuds, az Országos Mediátor Iroda és Konfliktus Központ alapítója

A nehéz helyzetek, konfliktusok végig kísérik egész életünket a magánéletben és a munkahelyen is. A cégek, szervezetek napi szinten vívják harcaikat kommunikációs problémákkal, személyi konfliktusokkal, válsághelyzetekkel, anyagi gondokkal, a fejlődés nehézségeivel. Ezeket a problémákat rendszerint haza is viszik a munkavállalók. Ha reggel bal lábbal kelünk fel, magánéleti, esetleg egészségügyi gondjaink vannak,
munkába menet nem akasztjuk fel a lelki világunkat a fogasra és csukjuk be magunk után az ajtót, hanem visszük magunkkal a munkahelyre, ahogy a személyiségünket is. Mai világunkban a perfekcionista vállalati kultúra, a teljesítmény kényszer olyan elvárásokat támaszt felénk, amiben nagyon gyorsan ki lehet égni, főleg, ha a „szerelem projektünkről” van szó.
Hogyan lehetünk mégis kiegyensúlyozottak, önazonosak és boldogok? Hogyan lehet a szervezet, cég és munkavállalói sikeresek, reziliensek krízis helyzetben is?
25+ év üzletfejlesztési és válságkezelésben szerzett szakmai tapasztalattal, átfogó céges diagnosztikával segítem üzleti ügyfeleimet, hogy sikeresen feltárják a problémák gyökerét és orvosolják a szervezetet gyengítő konfliktusokat. 2019 óta tanítom a konfliktuskezelést egyetemi oktatóként, emellett kommunikációs és alternatív konfliktuskezelési technikákat tanítok interaktív tréningjeimen. A mediáció mellett egyéni vezetőfejlesztéssel, csoporton belüli resztoratív konfliktuskezeléssel és szervezeti ombuds tevékenységgel foglalkozom. Fókuszomban a kommunikáció helyreállítása, a személyiségdinamikából eredő konfliktusok és megoldásuk feltérképezése, ill. az emberi kapcsolatok javítása áll, mellyel segítek új nézőpontot találni és tovább lendülni a fejlődés útján.